Bff photo

Bff photo
Dati click pe poza si veti putea intra pe pagina noastra de facebook

miercuri, 5 iunie 2013

Scurta descriere:Ana

Scurta mea descriere ar incepe cam asa:

E ceva nou pentru mine acest blog.
Am sa va impartasesc cateva lucruri despre mine, incepand printr-o scurta caracterizare:
Ma consider o persoana destul de comunicativa cu mult umor, adesea sunt excesiv de timida.Sunt destul de sensibila,dar nu ma arat decat in momente foarte dificile in care imi este greu sa imi machiez sensibilitatea,emotiile si cuvintele.
Sunt dulce si amara,agresiva si rebela dar in adancul sufletului sunt o fata tematoare si fara aparare.
Tanara,normala cu activitati firesti,incerc sa am un stil de viata cat mai sanatos,cred ca tine de respect de sine,trebuie sa iti faca placere sa te uiti in oglina.
Am investit foarte multa incredere in cei de langa mine ,sunt un om fidel cu prietenii.
Cam atat pentru inceput.
Va pup!



P.S SCUZA-TI SCRISUL NU STIU CE ARE CALCULATORUL!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu